۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱:۲۶

خوردی رورا:

از عملکرد شاگردانم راضی‌ام/ بازی مقابل رئال در برنابئو همیشه سخت است

از عملکرد شاگردانم راضی‌ام/ بازی مقابل رئال در برنابئو همیشه سخت است

خوردی رورا مربی بارسا معتقد است تیمش به کسب یک امتیاز در دیدار شنبه شب مقابل رئال بسیار نزدیک بود و شاگردانش با وجود شکست نمایش قابل قبولی داشته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رورا در کنفرانس مطبوعاتی پس از شکست مقابل رئال مادرید گفت: ما اخیرا بازی های زیادی انجام داده ایم و برنامه فشرده ای داشته ایم اما فکر نمی کنم مشکل ما خستگی بازیکنان و یا ناآمادگی فیزیکی آنها باشد. حداقل تیم خوب بازی کرد و تمام تلاش خود را انجام داد. یک تیم پیروز میدان است و یک تیم شکست می خورد. تیمی که موقعیت شناس باشد در پایان به پیروزی می رسد. ما نقاط ضعف خود را بررسی کردیم اما بیشتر مشکل ما این است که مقابل تیم بسیار قدرتمندی مثل رئال به میدان رفتیم.

بازی مقابل یک حریف با فاصله تنها چند روز کار دشواری است. دو بازی در دو تورنمنت متفاوت برگزار شد اما بازی در برنابئو مقابل رئال همیشه پیچیده بوده است.  مالکیت توپ مقابل رئال بسیار اهمیت دارد چرا که آنها از اشتباهات شما نهایت استفاده را می کنند. ما تمام تلاش خود را کردیم که کنترل بازی را در دست داشته باشیم و تا حد زیادی هم موفق بودیم.

رورا در پایان گفت: من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. ما به کسب یک امتیاز در این بازی بسیار نزدیک بودیم. برنابئو همیشه جو سنگینی برای بارسا داشته و بازی در آن بسیار سخت است.

دیدار تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا شنبه شب در ورزشگا سانتیاگوبرنابئو با پیروزی 2 بر یک رئال مادرید به پایان رسید.

کد خبر 2009962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha